Mokslininkų prognozėmis, iki 2025 metų net 75 proc. verslo įmonių susidurs su akivaizdžiomis Įmonių socialinės atsakomybės (toliau – ĮSA) veiksmų pasekmėmis – augančiu pelningumu. Šiandien Jūs ar Jūsų deleguoti asmenys turi puikią galimybę nemokamai sužinoti apie socialinės atsakomybės tendencijas ir perspektyvas iš profesionalių ekspertų lūpų. Jūsų organizacijos investicija į šią veiklą – žmogiškieji ir laiko resursai.

Gebėjimas užtikrinti organizacijų socialinę atsakomybę – XXI a. organizacijų veiklos būtinybė. Besivadovaudamos „Pasaulinio susitarimo“ (angl. The Global Compact) principais, Lietuvoje veikiančios verslo įmonės bei viešojo sektoriaus įstaigos atlieka socialiai atsakingą veiklą darydamos įtaką tiek aplinkosaugos, tiek darbo santykių gerinimo, tiek skaidrumo, tiek socialinių santykių gerinimo srityse. ĮSA po truputį tampa nebe išskirtine retenybe, bet natūralia įmonių praktika siekiant gerinti aplinką, kurioje plėtojamas verslas, skatinant visuomenę siekti bendruomeniškų tikslų, tausoti aplinką bei gerbti tiek vieniems kitus, tiek verslą. Tai įmonėms padeda užmegzti glaudesnius santykius su bendruomenėmis, suprasti jų poreikius, kartu pasiekiamas bendruomenių supratingumas verslo atžvilgiu.

Programos tikslas – suteikti gebėjimus mažiausiomis sąnaudomis taikyti socialiai atsakingus principus komunikacijos, klientų aptarnavimo, rinkodaros aspektais.

ĮSA ir komunikacija (1)

Mokymai

ĮSA ir komunikacija

ISA ir klientu aptarnavimas

Mokymai

ĮSA ir klientų aptarnavimas

ISA ir rinkodara

Mokymai

ĮSA ir rinkodara

Domina mokymai? 

Susisiekite

Projektas Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ yra finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.
 
 
Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas