Registracija

Derybu galia I
Derybų galia (I dalis)
2019 vasario 13
Įmonių socialinė atsakomybė ir klientų aptarnavimas_10
Įmonių socialinė atsakomybė ir klientų aptarnavimas – X
2019 vasario 25

Bendravimas ir bendradarbiavimas

183.00 

Mokymų data: 2019 m. balandžio mėn. 02 d.

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymai vyks: Vilniaus g. 35, Vilnius

Neturime

 Temos aktualumas:

Darbe kasdien tenka bendrauti su įvairiais žmonėmis. Bendravimo su žmonėmis manieros – tai ne asmeninis, bet visuomeninis reikalas, nes nuo to priklauso organizacijos žmonių pasitenkinimas darbu, psichologinis kolektyvo klimatas, o kartu ir organizacijos darbo produktyvumas. Kolektyve nepakanka gerai išmanyti savo darbą, tam būtina pažinti dirbančių žmonių psichologiją, žinoti jų interesus, poreikius, įsitikinimus, nuotaikas ir nuomones.  Nežinant potencialių savo komandos galimybių, jų vidinio pasaulio, neįmanoma su jais efektyviai dirbti. Tarpusavio santykių atmosferą sukuria patys žmonės. Savo elgesiu jie gali ją supurvinti, suardyti, tačiau tie patys žmonės gali šią atmosferą ir pataisyti, pakeisti ją taip, kad susidaręs klimatas skatintų darbuotojų pasitenkinimą darbu.  Bendravimas darbe – tai darbas, kuris reikalauja didelių pastangų lavinant asmeninius socialinius įgūdžius siekiant darnių tarpasmeninių santykių.

Programos tikslai:

Supažindinti mokymų dalyvius su sėkmingo bendravimo veiksniais;

Suteikti dalyviams žinių epie efektyvaus bendravimo kompetencijas, kurias galima lavinti ir tobulinti darbe.

Programos metu ugdomos kompetencijos:

Gebėjimas (iš)klausyti ir bendrauti;

Gebėjimas suvokti save, pasitikėti savimi ir kitus ugdyti;

Gebėti valdyti save ir kurti brandžius tarpasmeninius santykius;

Išsiugdyti gebėjimą siekti ir būti iniciatyviam, patikimam ir pasitikėti savimi siekiant tikslo;

Gerinti bendravimą ir tarpusavio suvokimą kolektyve;

Lavinti socialinių gebėjimų veiksmingumą darbe ir asmeniniuose santykiuose;

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus;

Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam užduočių atlikimui;

Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos efektyvumo.

 Mokymosi metodai:

Diskusijos, darbas individualiai ir grupėse, aptartų metodų taikymas realiose situacijose, simuliacijos, refleksija.

Mokymų ekspertas – Sandra Četrauskienė

Person Premier' konsultantė, psichologė-konsultantė (Maryland universiteto magistrė), Amerikos konsultantų asociacijos narė (ACA). Turi daugiau nei 10 metų mokymų vedimo ir konsultacijų (grupinių ir individualių) patirtį JAV ir Lietuvoje. Vilniaus universiteto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Klaipėdos universiteto lektorė. Turi 6 metų vadovavimo patirtis (Lietuvos edukologijos universiteto Karjeros ir rinkodaros centro vadovė). Konsultuoja ir veda mokymus emocinio intelekto svarba darbe, konfliktinių situacijų ir streso valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo, vadovavimo ir lyderiavimo, savęs pažinimo, klientų aptarnavimo, asertyvumo, bendravimo ir bendradarbiavimo, asmeninės karjeros valdymo temomis. Virš 1000 valandų asmeninio ir karjeros konsultavimo.


Norint atsisiųsti mokymų PROGRAMĄ, prašome įvesti savo duomenis:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas