Mokymai

Socialinės atsakomybės komunikacija: Iniciatyva, indulgencija ar investicija? Person Premier
Socialinės atsakomybės komunikacija: Iniciatyva, indulgencija ar investicija?
2019 liepos 1
Streso ir konfliktų valdymas Person Premier
Streso ir konfliktų valdymas
2019 birželio 28

Idėjų generavimo sesija

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kategorijos: ,

Kokie mokymams keliami tikslai?

Programos tikslas – ugdyti individualų ir organizacinį kūrybiškumą, skatinti iniciatyvumą ir išmokti greitai kurti ir testuoti idėjas. Idėjų generavimas negali būti atskirtas nuo idėjų įgyvendinimo, todėl bus naudojamos metodikos (design thinking, SPIRNT, AGILE ir kiti), apimančios visą procesą ir apjungiančios skirtingas komandos narių kompetencijas.

Kokią mokymų naudą gauna organizacija?

  • Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
  • Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam užduočių atlikimui.
  • Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos gebėjimo greičiau reaguoti į pokyčius, priimti nestandartinius sprendimus, mažinti naujų idėjų vystymo kaštus.

Kokios bus ugdomos kompetencijos mokymų metu?

  • Gebėti kūrybiškai ir lanksčiai spręsti įmonės problemas.
  • Suprasti konteksto svarbą idėjų generavimo procese.
  • Akseleruoti naujų nestandartinių idėjų iškėlimą ir pritaikymą.
  • Pasinaudoti naujomis idėjų generavimo metodikomis.
  • Kurti naujus inovatyvius produktus ar paslaugas.
  • Įtraukti organizacijos žmones į idėjų generavimo procesą.
  • Greitai prototipuoti ir testuoti idėjas.

Mokymų programos temos:

 Verslo modelių, klientų įpročių ir technologijų tendencijų pristatymas ir aptarimas

 Patirčių pasidalinimas ir naujų įžvalgų radimas

 KLIENTO PAŽINIMO veiklos padės suprasti klientus, išgirsti jų įžvalgas ir poreikius

 Problematikos įvardinimas ir idėjų generavimas

 Prototipavimas ir testavimas

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas