Registracija

Įmonių socialinė atsakomybė nuo idėjos iki praktikos
Įmonių socialinė atsakomybė: nuo idėjos iki praktikos
2018 lapkričio 12
Organizacinė kultūra ir gentinė lyderystė
Organizacinės kultūros ir gentinės lyderystės mokymai
2018 spalio 17

Įmonių socialinė atsakomybė ir jos komunikacija: iniciatyva, indulgencija ar investicija?

0.00 

Mokymų data: 2019 m. sausio mėn. 10 d.

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymų vieta: viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center (Rinktinės g. 3, Vilnius)

Mokymai NEMOKAMI!

Mokymai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas”

Programos tikslai:

Suteikti žinių apie socialinę atsakomybę, rizikų valdymą, reputaciją, modernius komunikacijos būdus ir priemones;

Lavinti komunikacijos planavimo, valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;

Ugdyti atsakomybę, pasitikėjimą ir lyderystę.

Programos metu ugdomos kompetencijos:

Gebėti atlikti socialinės atsakomybės komunikacijos vertinimo, planavimo ir įgyvendinimo veiksmus;

Taikyti komunikacijos modelius formuojant socialiai atsakingos įmonės įvaizdį ir reputaciją;

Vertinti ir analizuoti vidines ir išorinės socialinės atsakomybės iniciatyvas ir rizikas;

Kurti socialinės atsakomybės komunikacijos iniciatyvas ir organizuoti komunikacijos kampanijas;

Skatinti socialinę atsakomybę, savanorystę ir pagalbą bendruomenėms savo organizacijose;

Įgyvendinti socialinės atsakomybės reikalavimus;

Gebėti priimti sprendimus socialinės atsakomybės komunikacijos srityje.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna praktinius komunikacijos socialinės atsakomybės komunikacijos planavimo įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.

Mokymų metu dalyviai ugdo kritinio mąstymo, komunikacijos, kūrybiškumo, komandinio darbo ir kompleksinių problemų sprendimo įgūdžius.

Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos socialinės atsakomybės iniciatyvų planavimo ir komunikacijos, organizacijos reputacijos ir įvaizdžio gerinimo.

 Mokymo metodai:

Veikiančių modelių analizė, jų aptarimas, individualus ir grupinis darbas, simuliacija, diskusija, refleksija.

 Ekspertas – Tomas Staniulis

„Person Premier“ konsultantas, turintis daugiau kaip 20 metų patirties konsultuojant verslo klientus ir viešojo sektoriaus organizacijas. Konsultavimo sritys: komunikacija, organizacinė kultūra ir lyderystė, strateginis valdymas ir ugdymas. Daugiau kaip 200 įgyvendintų konsultacinių projektų:  SEB bankas, Intersurgical, Maxima Group, ORLEN, GLAXO, SMITH KLINE, Tele2, Lietuvos energija, RST, finansų ministerija, ūkio ministerija, krašto apsaugos ministerija, socialinės apsaugos ir darbo ministerija,  Europos lyčių lygybės institutas ir kt. Ekspertas yra Vilniaus universiteto, edukologijos magistras, penkių knygų autorius ir dviejų bendraautoris, jo kuriamos mokymų programos pasižymi praktine patirtimi, vyksta dinamiškai, mokymų metu taikomi pasaulyje ir Lietuvoje pasiteisinę modeliai, vyksta aktyvus idėjų generavimas ir teikiamas atviras grįžtamasis ryšys.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas