Registracija

Įmonių socialinė atsakomybė ir jos komunikacija iniciatyva, indulgencija ar investicija
Įmonių socialinė atsakomybė ir jos komunikacija: iniciatyva, indulgencija ar investicija?
2019 liepos 25
Įtakos darymas pardavimuose Person premier
Įtakos darymas pardavimuose
2019 birželio 25

Įmonių socialinė atsakomybė ir klientų aptarnavimas

0.00 

Mokymų data: 2019 m. rugsėjo mėn. 19 d. / 09:00 – 16:30

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymų vieta: Tikslinama.

Mokymai NEMOKAMI.

Mokymai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas”

SVARBU! Registracija į mokymus įvyksta tada, kai mokymus įsidedate į krepšelį ir užpildote registracijos formą.

Programos tikslas:

Supažindinti seminaro dalyvius su socialiai atsakingo klientų aptarnavimo svarba ir įtaką ilgalaikei verslo sėkmei.

Programos uždaviniai:

Įgyti, atnaujinti būtinas žinias ir įgūdžius, kurie padėtų įgyvendinti socialinės atsakomybės principus klientų aptarnavime.

Formuoti socialiai atsakingo elgesio įgūdžius reikalingus bendravimui su klientais.

Lavinti bendravimo įgūdžius reikalingus dirbti geriau ir patogiau, puoselėti klientų lojalumą.

Lavinti konfliktų sprendimo ir streso valdymo įgūdžius.

Skatinti sąmoningą socialinės atsakomybės principų integravimą į klientų aptarnavimo veiklą.

Ugdomos kompetencijos:

Gebėti pritaikyti socialinės atsakomybės principus dirbant su klientais;

Vertinti ir analizuoti socialiai atsakingo klientų aptarnavimo naudą verslui;

Kurti ilgalaikius santykius su klientais;

Skatinti supratimą apie socialinę atsakomybę ir profesionalumą aptarnavime;

Įgyvendinti praktiškai socialiai atsakingo bendravimo su klientais standartus;

Gebėti atlikti profesionalų ir kokybišką klientų aptarnavimą;

Gebėti priimti socialiai atsakingos įmonės elementus dirbant su klientais.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna socialiai atsakingos ir aukštesnės klientų aptarnavimo kultūros praktinius įgūdžius.

Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam klientų aptarnavimo užduočių atlikimui.

Socialiai atsakingos aptarnavimo kokybės gerinimas naudingas ne vien atskiroms organizacijoms, bet ir visos šalies ekonominei gerovei.

 Mokymo metodai:

Teorinės informacijos dėstymas, darbas individualiai ir grupėse, diskusijos, praktinės užduotys ir jų aptarimas, situacijų analizė, refleksija.

 Ekspertė – Sandra Četrauskienė

“Person Premier” konsultantė, psichologė-konsultantė (Maryland universiteto magistrė), Amerikos konsultantų asociacijos narė (ACA). Turi daugiau nei 10 metų mokymų vedimo ir konsultacijų (grupinių ir individualių) patirtį JAV ir Lietuvoje. Vilniaus universiteto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Klaipėdos universiteto lektorė. Turi 6 metų vadovavimo patirtis (Lietuvos edukologijos universiteto Karjeros ir rinkodaros centro vadovė). Konsultuoja ir veda mokymus emocinio intelekto svarba darbe, konfliktinių situacijų ir streso valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo, vadovavimo ir lyderiavimo, savęs pažinimo, klientų aptarnavimo, asertyvumo, bendravimo ir bendradarbiavimo, asmeninės karjeros valdymo temomis. Virš 1000 valandų asmeninio ir karjeros konsultavimo.


Svarbi informacija mokymų dalyviams:

Įmonėms (galutiniams naudos gavėjams) mokymai yra de minimis pagalba, kuri teikiama vadovaujantis 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) (toliau – Komisijos reglamentas) nuostatomis, t. y. de minimis pagalba teikiama toms organizacijoms, kurios vykdo ar gali vykdyti ūkinę veiklą Lietuvos Respublikoje.

Įmonė, pageidaujanti dalyvauti mokymuose:

– turi nebūti viršijusi de minimis pagalbos suteikimo ribos (200 000 Eur ribos per 3 finansinių metų laikotarpį, kelių transporto sektoriuje – 100 000 Eur);
– turi užpildyti ir pasirašyti “Vienos įmonės” deklaraciją pagal Komisijos reglamentą. Ši deklaracija bus išsiųsta registracijos tvirtinimo metu.

Taip pat, norintis dalyvauti mokymuose asmuo turi dirbti pagal darbo sutartį.

Norint atsisiųsti mokymų PROGRAMĄ, prašome įvesti savo duomenis:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas