Registracija

Įmonių socialinė atsakomybė nuo idėjos iki praktikos_11
Įmonių socialinė atsakomybė: nuo idėjos iki praktikos – XI
2019 sausio 17
Įmonių socialinė atsakomybė ir komunikacija_3
Įmonių socialinė atsakomybė ir komunikacija – III
2019 sausio 17

Įmonių socialinė atsakomybė ir klientų aptarnavimas – VI

0.00 

Mokymų data: 2019 m. vasario mėn. 21 d. / 09:00 – 16:30

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymų vieta: viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center (Rinktinės g. 3, Vilnius)

Mokymai NEMOKAMI!

Mokymai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas”

Vietų nebėra

Programos tikslas:

Supažindinti seminaro dalyvius su socialiai atsakingo klientų aptarnavimo svarba ir įtaką ilgalaikei verslo sėkmei.

Programos uždaviniai:

Įgyti, atnaujinti būtinas žinias ir įgūdžius, kurie padėtų įgyvendinti socialinės atsakomybės principus klientų aptarnavime.

Formuoti socialiai atsakingo elgesio įgūdžius reikalingus bendravimui su klientais.

Lavinti bendravimo įgūdžius reikalingus dirbti geriau ir patogiau, puoselėti klientų lojalumą.

Lavinti konfliktų sprendimo ir streso valdymo įgūdžius.

Skatinti sąmoningą socialinės atsakomybės principų integravimą į klientų aptarnavimo veiklą.

Ugdomos kompetencijos:

Gebėti pritaikyti socialinės atsakomybės principus dirbant su klientais;

Vertinti ir analizuoti socialiai atsakingo klientų aptarnavimo naudą verslui;

Kurti ilgalaikius santykius su klientais;

Skatinti supratimą apie socialinę atsakomybę ir profesionalumą aptarnavime;

Įgyvendinti praktiškai socialiai atsakingo bendravimo su klientais standartus;

Gebėti atlikti profesionalų ir kokybišką klientų aptarnavimą;

Gebėti priimti socialiai atsakingos įmonės elementus dirbant su klientais.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna socialiai atsakingos ir aukštesnės klientų aptarnavimo kultūros praktinius įgūdžius.

Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam klientų aptarnavimo užduočių atlikimui.

Socialiai atsakingos aptarnavimo kokybės gerinimas naudingas ne vien atskiroms organizacijoms, bet ir visos šalies ekonominei gerovei.

 Mokymo metodai:

Teorinės informacijos dėstymas, darbas individualiai ir grupėse, diskusijos, praktinės užduotys ir jų aptarimas, situacijų analizė, refleksija.

 Ekspertė – Sandra Četrauskienė

„Person Premier' konsultantė, psichologė-konsultantė (Maryland universiteto magistrė), Amerikos konsultantų asociacijos narė (ACA). Turi daugiau nei 10 metų mokymų vedimo ir konsultacijų (grupinių ir individualių) patirtį JAV ir Lietuvoje. Vilniaus universiteto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Klaipėdos universiteto lektorė. Turi 6 metų vadovavimo patirtis (Lietuvos edukologijos universiteto Karjeros ir rinkodaros centro vadovė). Konsultuoja ir veda mokymus emocinio intelekto svarba darbe, konfliktinių situacijų ir streso valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo, vadovavimo ir lyderiavimo, savęs pažinimo, klientų aptarnavimo, asertyvumo, bendravimo ir bendradarbiavimo, asmeninės karjeros valdymo temomis. Virš 1000 valandų asmeninio ir karjeros konsultavimo.


Norint atsiųsti mokymų PROGRAMĄ, prašome įvesti savo duomenis:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas