Registracija

Įmonių socialinė atsakomybė ir klientų aptarnavimas
2018 lapkričio 12
Įmonių socialinė atsakomybė nuo idėjos iki praktikos
Įmonių socialinė atsakomybė: nuo idėjos iki praktikos
2018 lapkričio 12

Įmonių socialinė atsakomybė ir rinkodara

0.00 

Mokymų data: 2019 m. sausio mėn. 11 d.

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymų vieta: viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center (Rinktinės g. 3, Vilnius)

Mokymai Jums nieko nekainuos!

Mokymai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas”

Temos aktualumas ir tikslai:

Supažindinti seminaro dalyvius su įmonės socialinės atsakomybės integravimo kuriant rinkodaros strategiją ypatumais. Išskirti esminius kriterijus, kuriais vadovaudamiesi naujų tikslinių auditorijų segmentai priima sprendimus pirkti. Pateikti praktinius instrumentus, padedančius planuoti, valdyti ir tobulinti įmonės rinkodaros veiksmus integruojant įmonių socialinės atsakomybės elementus į naujų produktų kūrimo, produktų vystymo bei pardavimo sistemos tobulinimo procesus. Atskleisti ĮSA, kaip vidinio įmonės tobulinimo stimulo, privalumus komunikuojant su naujais vartotojų segmentais.

Suteikti dalyviams įmonės socialinės atsakomybės bei jos realizavimo kuriant rinkodaros strategiją žinių, skatinti domėjimąsi kintančiais vartotojų poreikiais bei lūkesčiais ir perduoti įmonių socialinės atsakomybės integravimo į rinkodaros procesus metodiką, kuri leistų dalyviams savarankiškai skleisti įmonių socialinės atsakomybės idėją.

Ugdomos kompetencijos:

Gebėti numatyti rinkodaros rizikos zonas, atsisakyti stereotipinio požiūrio į įmonių socialinę atsakomybę, kaip brangų ir abejotiną naudą nešantį įmonės veiklos elementą.

Taikyti integruotas rinkodaros strategijas bei išnaudoti besikeičiančių tikslinių grupių potencialą;

Vertinti ir analizuoti įmonės procesus, veiklas, produktus iš socialinės atsakomybės pozicijų;

Kurti ir vystyti įmonės valdomų prekių ženklų, produktų ir paslaugų rinkodaros strategijas, apimančias įmonių socialinės atsakomybės elementus bei išnaudojančias ĮSA teikiamas konkurencines galimybes;

Skatinti domėjimąsi įmonių socialinės atsakomybės idėjomis, naujų rinkodaros formų, būdų bei priemonių paiešką;

Gebėti savarankiškai sukurti socialiai atsakingos įmonės rinkodaros veiksmų planą, parinkti tinkamiausias priemones bei strategijos įgyvendinimo būdus bei integruoti juos į įmonės socialinę politiką;

Gebėti priimti faktais grįstus sprendimus bei naudotis vartotojų elgesio įžvalgomis kuriant ar vystant įmonės produktus ar paslaugas.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.

Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam užduočių atlikimui.

Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos konkurencingumo didinimo, kurs įmonės veiklos sąlygas, padedančias maksimaliai patenkinti vartotojų bendruomenių poreikius bei keisti Lietuvos verslo kultūrą.

 Mokymo metodai:

Teorinės informacijos dėstymas, darbas grupėse, diskusijos, praktinės užduotys ir jų aptarimas, situacijų analizė, refleksija.

 Ekspertė – Laura Mažintė 

„Person Premier“ konsultantė, verslo vadybos ir administravimo magistrė, sukaupusi daugiau nei 15 metų prekybos marketingo, kainodaros, prekių ženklų valdymo patirtį ne tik didžiausiose Lietuvos įmonėse, bet ir tarptautinėse kompanijose. Vadovaujant komercijos ir rinkodaros skyriams „Coca Cola HBC“, UAB „Kotryna“, UAB „Biovela“ įgyta patirtimi Laura dalijasi su nuolat aktualizuojamų, realias verslo situacijas atitinkančių ir praktiškai lengvai pritaikomų mokymų dalyviais, individualiai konsultuoja naujai besikuriančias ar verslą aktyviai plėtojančias įmones. Laura jau daugiau nei septynerius metus veda praktinius verslo mokymus kategorijų valdymo, asortimento, kainodaros ir strateginio rinkodaros planavimo srityse, kurių aktualumą verslo atstovams parodo klausytojų lojalumas ir įvertinimai.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas