fbpx

Registracija

Inovacijų kelias organizacijoje Person Premier
Inovacijų kelias organizacijoje
2019 birželio 5
Efektyvi vidinė komunikacija ir organizacinė kultūra Person Premier
Efektyvi vidinė komunikacija ir organizacinė kultūra
2019 birželio 10

Išorinė komunikacija. Kaip bendrauti organizacijos išorėje?

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kategorija:

Kokie mokymams keliami tikslai?

  • Supažindinti su pagrindinėmis pašnekovų grupėmis ne organizacijos viduje, o išorėje.
  • Suteikti dalyviams žinių apie dažniausiai naudojamus įrankius ir būdus bendrauti su viešoje erdvėje veikiančiomis tikslinėmis grupėmis.
  • Išbandyti praktinius įgūdžius bazinėmis išraiškos priemonėmis (žodžiu, raštu, vaizdu).
  • Išmokti kritiškai vertinti informacinės erdvės konkurentų skleidžiamą informaciją ir neskubėti į ją reaguoti.
  • Aptarti ir išanalizuoti kaštų planavimo bei efektyvumo vertinimo principus bei priemones.

Kokią mokymų naudą gauna organizaciją?

  • Mokymų metu dalyviai gauna žinias apie pagrindines organizacijos išorėje veikiančias tikslines grupes ir susipažįsta su praktiniais įrankiais, kaip jie turi būti naudojami įmonės procesams tobulinti, atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
  • Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, kurios leis efektyviau vykdyti savo darbines funkcijas, atvers naujas galimybes kurti pridėtinę vertę organizacijai, bendraujant su išorės tikslinių grupių atstovais.
  • Naujos žinios leis išvengti arba sumažinti žalą, kurią galimai organizacija gali patirti, netinkamai arba netiksliai įvertinusi išorės tikslinių grupių reakciją į organizacijos skleidžiamą informaciją arba jos nebuvimą.

Kokios bus ugdomos kompetencijos mokymų metu?

  • Gebėti atskirti skirtingų pašnekovų grupių informacijos vartojimo įpročius ir jiems optimalias informacijos perdavimo formas.
  • Taikyti pagrindines informacijos atrankos, pritaikymo ir sklaidos priemones.
  • Vertinti ir analizuoti informaciją viešoje erdvėje.
  • Gebėti formuluoti ir skleisti informaciją už organizacijos ribų.

Mokymų programos temos:

 Organizacijos vertybės prieš kasdienybę.

 Kaip bendrauti su tikslinėmis grupėmis?

 Bendravimo priemonės ir būdai.

 Bendravimo kaštai ir ROI.

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės.

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas