Įtakos darymas: kaip apsigyventi kliento galvoje? | personpremier.lt

Registracija

Išsilaisvink iš laiko nelaisvės: pirmasis žingsnis produktyvumo link
2019 vasario 13
Įmonių socialinė atsakomybė ir klientų aptarnavimas – XI
2019 balandžio 10

Įtakos darymas: kaip apsigyventi kliento galvoje?

170.00 

Mokymų data: 2019 m. gegužės mėn. 02 d.

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymai vyks: Corner Hotel.

Kategorijos: , Žyma:

 Rekomenduojame:

Įmonių vadovams, pardavimų, rinkodaros, marketingo skyrių vadovams ir visiems, kurie tiesiogiai bendrauja su esamais bei potencialiais klientais.

 Temos aktualumas:

Žmogaus aplinkos suvokimas daro tiesioginę įtaką jo pasirinkimams. Du vienodos lyties, vienodo amžiaus individai, turintys vienodą poreikį, tačiau skirtingą patirtį, greičiausiai imsis visiškai skirtingų veiksmų to poreikio patenkinimui. Taip bus, jeigu mes jiems nieko nesakysime ir nedarysime. Šiuose mokymuose Jūs gausite unikalią galimybę pažvelgti į kitą rinkodaros pusę: kaip funkcionuoja žmogaus protas ir aplinkos suvokimas; kaip mums padaroma įtaka ir kada mūsų pasirinkimas būna savanoriškas, o kada ne.

Programos tikslai:

Supažindinti dalyvius su žmonių elgsenos analizės būdais;
Suteikti dalyviams galimybę suprasti, kodėl klientai renkasi vieną arba kitą produktą, kas daro įtaką tokiam jų pasirinkimui;
Supažindinti mokymų dalyvius su įtakos darymo technikomis, padėti suprasti už įtakos darymo slypinčias psichologijos principus;
Suteikti dalyviams žinių efektyvių pardavimų srityje.

Programos metu ugdomos kompetencijos:

Gebėti suprasti kitų žmonių poreikius ir pasiūlyti geriausius būdus tų poreikių patenkinimui;
Taikyti įtakos darymo metodiką;
Vertinti, analizuoti ir efektyviai panaudoti pateikiamą informaciją;
Suformuoti savo/organizacijos, kaip srities eksperto, įvaizdį kliento galvoje.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna praktines žinias, kurios vėliau gali būti lengvai pritaikomos įmonės efektyvių pardavimų procesams tobulinti;
Mokymų metu dalyviams bus perteiktos žinios, kaip daryti įtaką potencialiems ir/ar esamiems klientams ir jų pasirinkimams, kas didina įmonės sėkmingų pardavimų skaičių;
Mokymų dalyviai įgaus kitų individų pasirinkimų analizės įgūdžius, kurie vėliau padeda sėkmingose derybose, kelia individualų pasitikėjimą savimi ir galimybes daryti įtaką kitiems;
Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos pardavimų tikslų įgyvendinimo, efektyvesnių derybų ir didesnio tarpusavio supratimo organizacijos viduje.

 Mokymosi metodai:

Metodų, situacijų analizė, diskusijos grupėse, simuliacija porose, pristatymas ir grįžtamasis ryšys.

Mokymų ekspertas – Arnoldas Služman

“Person Premier” konsultantas, verslo vystymo ir plėtros ekspertas 22 metus gyvenęs, dirbęs ir mokęsis užsienyje (JAV, Didžiojoje Britanijoje, Airija ir Graikija). Įgijęs teisės bakalauro, o vėliau – verslo vadybos ir administravimo magistro laipsnius, A. Služman grįžo į Europą ir paskutinius ketverius metus gyvena ir dirba Vilniuje. Ekspertas yra komunikabilus, laisvai randantis bendrą kalbą su visais mokymų dalyviais ir sugebantis užburti pateikiamos informacijos tikslumu bei nauda.


Norint atsisiųsti pilną mokymų PROGRAMĄ, prašome įvesti savo duomenis:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas