Mokymai

Kūrybinis ir analitinis sprendimų priėmimas Person Premier
Kūrybinis ir analitinis sprendimų priėmimas
2019 birželio 28
Žmogiškųjų išteklių valdymas Person Premier
Žmogiškųjų išteklių valdymas
2019 birželio 28

Klientų aptarnavimas

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kokie mokymams keliami tikslai?

  • Supažindinti seminaro dalyvius su atsakingo klientų aptarnavimo svarba ir įtaką ilgalaikei verslo sėkmei.

Mokymų programos tikslui pasiekti keliami uždaviniai:

  • Įgyti, atnaujinti būtinas žinias ir įgūdžius, kurie padėtų įgyvendinti socialinės atsakomybės principus klientų aptarnavime.
  • Formuoti atsakingo elgesio įgūdžius reikalingus bendravimui su klientais.
  • Lavinti bendravimo įgūdžius reikalingus dirbti geriau ir patogiau, puoselėti klientų lojalumą.
  • Lavinti konfliktų sprendimo ir streso valdymo įgūdžius.
  • Ugdyti bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.

Kokią mokymų naudą gauna organizaciją?

  • Mokymų metu dalyviai gauna aukštesnės klientų aptarnavimo kultūros praktinius įgūdžius.
  • Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam klientų aptarnavimo užduočių atlikimui.

Kokios kompetencijos bus ugdomos mokymų metu?

  • Vertinti ir analizuoti klientų aptarnavimo naudą įmonei.
  • Gebėti atsakingai bendrauti su klientais.
  • Kurti ilgalaikius santykius su klientais;
  • Skatinti supratimą apie profesionalumą aptarnavime.
  • Įgyvendinti praktiškai profesionalaus bendravimo su klientais standartus.
  • Gebėti atlikti profesionalų ir kokybišką klientų aptarnavimą.

Mokymų programos temos:

 Profesionalus klientų aptarnavimas

 Bendravimo su klientu procesas

 Sudėtingos bendravimo su klientais situacijos ir jų sprendimas

 Konfliktų ir streso įveika darbe

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės.

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas