Mokymai

Emocinė lyderystė ir lyderystės strategijos Person Premier
Emocinė lyderystė ir lyderystės strategijos
2019 liepos 1
Komandos formavimas Person Premier
Komandos formavimas. Pasitikėjimo ugdymas komandoje jos sutelktumui auginti
2019 liepos 1

Krizių komunikacija

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kategorijos: ,

Kokie mokymams keliami tikslai?

  • Supažinti mokymų dalyvius su krizių valdymo teorijomis, strategijomis ir praktiniais įrankiais.
  • Suteikti dalyviams žinių komunikacijos, krizių ir rizikų valdymo srityse.
  • Ugdyti kritinio mąstymo, kompleksinio problemų sprendimo, komunikacijos ir vadovavimo įgūdžius.
  • Išmokti kritiškai vertinti organizacijai kylančias rizikas ir priimti reikalingus sprendimus.
  • Aptarti ir išanalizuoti turimas reakcijos priemones į organizacijoje vykstančią krizę, pasirengti krizės valdymui ir komunikacijai.

Kokią mokymų naudą gauna organizaciją?

  • Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
  • Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam užduočių atlikimui.
  • Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos komunikacijos, įvaizdžio ir reputacijos stiprinimo.

Kokios kompetencijos bus ugdomos mokymų metu?

  • Gebėti analizuoti organizacijos rizikas ir suprasti krizių valdymo procesą.
  • Taikyti krizių valdymo strategijas, paruoštukes ir šablonus.
  • Vertinti ir analizuoti rizikos tikimybę, galimą žalą ir reikalingų priimti veiksmų riziką.
  • Kurti ilgalaikius santykius su interesų grupėmis, suprasti jų poreikius ir adekvačiai juos komunikuoti.
  • Skatinti organizacijoje socialiai atsakingą požiūrį.
  • Gebėti atlikti organizacijos rizikų vertinimą ir parengti planą joms suvaldyti.
  • Gebėti priimti sprendimus, susijusius su reputacijos atstatymu ir socialine atsakomybe.

Mokymų programos temos:

 Krizių valdymas ir organizacijos sėkmė

 Kaip sutarti su interesų grupėmis krizės metu?

 Kūrybinės dirbtuvės „Rizikų valdymas“

 Reputacijos atstatymas po krizės: ko nepamiršti?

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės.

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas