Rinkodara organizacijoje: nuo planavimo iki įgyvendinimo | personpremier.lt

Registracija

Konfliktų valdymas ir grįžtamasis ryšys
2019 vasario 14

Rinkodara organizacijoje: nuo planavimo iki įgyvendinimo

195.00 

Mokymų data: 2019 m. gegužės mėn. 29 d.

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymai vyks: Vilniaus g. 35, Vilnius

 Temos aktualumas:

Rinkodaros strategijos ir plano forma (b2b, b2c), lengvai pritaikomi įmonėje rinkodaros matavimo instrumentai, tikslinės auditorijos profilio kūrimas, vertės pasiūlymo formavimas naudojant emocijų technikas, paprastas rinkodaros efektyvumo matavimas.

Programos tikslai:

Suteikti seminaro dalyviams žinių apie rinkodaros strategijos kūrimą ir jos įgyvendinimą. Rinkodaros planavimas – nuo ko pradėti, kad pasiektume tikslines vartotojų auditorijas iki kaip kryptingai paskirstyti rinkodaros veiklai numatytas lėšas;

Supažindinti dalyvius patogia rinkodaros planavimo forma, pasidalinant pačia forma ir paanalizuojant B2B ir B2C pavyzdžius;

Paanalizuoti ir pristatyti, kaip organizacija savarankiškai gali kaupti, sisteminti ir apdoroti verslo duomenis, naudingus rinkodaros ir pardavimo sprendimų priėmimui;

Pateikti technikas, kaip formuojamas ir apibrėžiamas vartotojų profilis;

Pademonstruoti, kaip kryptingai ir integraliai parinkti rinkodaros komunikacijos priemones ir kanalus;

Suteikti praktinių gebėjimų, kurie leistų sukurti įtraukiantį vertės pasiūlymą vartotojui.

Programos metu ugdomos kompetencijos:

Gebėti kurti rinkodaros  strategiją ir rinkodaros komunikacijos planą;

Gebėti kryptingai paskirstyti rinkodaros veiklai numatytas lėšas;

Gebėti parinkti rinkodaros priemones ir kanalus, susiejant juos su organizacijos tikslais, vertybėmis;

Integruoti rinkodaros el. sprendimus organizuojant rinkodaros veiklas, dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės didinant rinkodaros veiklos efektyvumą;

Gebėti valdyti informacijos srautus, priimant sprendimus, kaip juos aktyvinti, iššaukiant teigiamas vartotojų reakcijas, skatinant pardavimus;

Vertinti ir analizuoti rinkodaros veiklų matavimo KPI ir kaip ir juos sekti, matuoti.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi rinkodaros idėjų generavimui, rinkodaros plano sudarymui, efektyviam vykdymui ir kokybiškam šios sistemos pamatavimui.  

 Mokymosi metodai:

Praktinės informacijos pateikimas, darbas grupėse, diskusijos, praktinės užduotys ir jų aptarimas, situacijų analizė, refleksija.  

Mokymų ekspertė – Indrė Radavičienė

“Person Premier” konsultantė, rinkodaros komunikacijos ir elgsenos kainodaros temų lektorė, įmonių konsultantė, jau daugiau nei 10 metų sprendžia įmonių rinkodaros planavimo klausimus ir padeda įgyvendinti iškeltus organizacijų rinkodaros siekius. Aktyviai gilina savo žinias tarptautinėje neuromarketingo mokslų ir verslo asociacijoje (NMSBA), taip pat Vilniaus universitete rengia disertaciją, kurios tema tiesiogiai susijusi su emocijų aspektu rinkodaroje.

Ekspertinės sritys: rinkodaros strategija, elgsenos kainodara, rinkodaros komunikacija, vartotojų elgsena, rinkodaros tyrimai.


Norint atsisiųsti mokymų pilną PROGRAMĄ, prašome įvesti savo duomenis:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas