Mokymai

Finansų valdymas ne finansų srities vadovams Person Premier
Finansų valdymas ne finansų srities vadovams
2019 birželio 28
Projektų valdymas Person Premier
Projektų valdymas
2019 liepos 15

Rinkodaros valdymas. Rinkodara – aštrus pipiras ar medus?

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kategorijos: ,

Kokie mokymams keliami tikslai?

Suformuoti ir įtvirtinti holistinį požiūrį į rinkodarą, ją suvokiant ne tik kaip produktų kūrimo bei pristatymo pirkėjams instrumentą, tačiau ir kaip galimybę stiprinti įmonės veiklos efektyvumą bei gebėjimą pritraukti talentus.

  • Supažindinti mokymų dalyvius su naujausiomis strateginės rinkodaros tendencijomis ir besikeičiančiais vartotojų reikalavimais.
  • Suteikti dalyviams žinių vartotojų pažinimo bei rinkodaros vystymo ir integravimo į įmonės veiklas srityje.
  • Ugdyti kritinį mąstymą ir nestandartinį požiūrį į įmonės vidaus ir išorės procesus.
  • Išmokti kritiškai vertinti save, savo įmonę ir savo produktus, kad būtų galima maksimaliai išnaudoti unikalias įmonės savybes pardavimų ir produktų vystymo tikslams.
  • Aptarti ir išanalizuoti vartotojų poreikių pokyčius bei jų įtaką įmonės veikloms.

Kokią mokymų naudą gauna organizaciją?

  • Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus, susijusius su įmonės rinkodara, kainodara, pardavimo kanalais bei vartotojais.
  • Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų rinkodaros programoms vystyti.
  • Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos darnaus ir spartaus vystymosi, naujų rinkų ir galimybių esamose rinkose atradimo.

Kokios kompetencijos bus ugdomos mokymų metu?

  • Gebėti įvertinti valdomo prekės ženklo vertę bei parinkti tinkamiausią prekės ženklo vystymo strategiją.
  • Vertinti, planuoti bei kurti prekės ženklo vertybių komunikacijos priemones.
  • Įvertinti prekės ženklo išskirtinumą, apibrėžti poziciją rinkoje bei vertinti prekės ženklo konkurencines galimybes;
  • Praktinėje veikloje kuriant bei plėtojant prekės ženklo valdymo strategiją naudoti prekės ženklo identiteto elementus;
  • Gebėti priimti faktais grįstus sprendimus bei naudotis vartotojų elgesio įžvalgomis kuriant ir/ar vystant prekės ženklus, įvedant naujus produktus į rinką ar atrandant naujus produktų paskirstymo kanalus.

Mokymų programos temos:

 Pirmiausia – vartotojas

 Verslo išpažintis

 Leidimas į pirkėjo širdies VIP zoną. Kaip jį gauti?

 Begaliniai rinkodaros P

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės

 

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas