fbpx

Registracija

Rinkodara organizacijoje nuo planavimo iki įgyvendinimo
Rinkodara organizacijoje: nuo planavimo iki įgyvendinimo
2019 balandžio 3
Įmonių socialinė atsakomybė ir jos komunikacija iniciatyva, indulgencija ar investicija
Įmonių socialinė atsakomybė ir jos komunikacija: iniciatyva, indulgencija ar investicija? – XII
2019 balandžio 29

Socialinė atsakomybė klientų aptarnavime: kaip tapti nepakeičiamais? – IV

0.00 

Mokymų data: 2019 m. gegužės mėn. 28 d. / 09:00 – 16:30

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymų vieta: viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center (Rinktinės g. 3, Vilnius)

Mokymai NEMOKAMI.

Mokymai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas”

SVARBU! Registracija į mokymus įvyksta tada, kai mokymus įsidedate į krepšelį ir užpildote registracijos formą.

 

Neturime

Temos aktualumas:

Žymusis “Pareto dėsnis”, taikant jį klientų aptarnavime, skamba maždaug taip: „20% klientų atneš Jūsų verslui 80% apyvartos'. Yra ir kita medalio pusė: „kiti 20% klientų – sukels 80% problemų'. Pirmuoju atveju – verslui reikalingas geras klientų aptarnavimas, kad tie 20% klientų visu pirma taptų klientais ir jais liktų. Antruoju atveju – verslui reikalingas labai geras klientų aptarnavimas, kad mokėti išspręsti susidariusias problemas ir klientai liktų patenkintais klientais.

Net 80% žmonių laikosi nuomonės, jog verslas turi prisidėti prie socialinių problemų sprendimo. Dešimtyje šalių atlikti tyrimai rodo dar įdomesnius faktus: 91% vartotojų nurodė, jog jie yra linkę naudotis kito prekės ženklo, (nei jų įprastai naudojamas) gaminama produkcija (ar teikiamomis paslaugomis), kuri yra panašios kainos ir kokybės, jei tas prekės ženklas yra socialiai atsakingas. Net 92% vartotojų nurodė, kad esant progai, mielai rinktųsi produktą, kuris sukelia teigiamas socialines ar aplinkosaugos pasekmes ir net 67% patvirtino, jog yra taip pasielgę per pastaruosius 12 mėnesių. Tai kaip verslui tapti socialiai atsakingu per klientų aptarnavimą?

 Mokymų programos tikslai:

Supažindinti seminaro dalyvius su įmonių socialinės atsakomybės idėja, jos taikymo praktikomis klientų aptarnavime, vystymo ir pritaikymo strategija, bei nauda įmonėms;

Suteikti dalyviams žinių įmonių socialinės atsakomybės įdiegimo ir taikymo klientų aptarnavimo srityje;

Suteikti dalyviams įgūdžius identifikuoti spragas klientų aptarnavime ir jas nedelsiant užtaisyti;

Pristatyti smulkaus ir vidutinio verslo ir valstybės valdomų įmonių darbuotojams ir vadovams, darbdavių ir darbuotojų atstovams ĮSA pritaikymo būdus klientų aptarnavime ir padėti apsibrėžti įmonės strategijos kryptį ĮSA link;

Sukurti socialinės atsakomybės klientų aptarnavime vystymo sistemą, pagrįstą aiškiomis veiklomis.

Ugdomos kompetencijos:

Gebėti suprasti, kaip ISA sąveikauja su klientų aptarnavimu;

Gebėti suprasti, kaip ĮSA sąveikauja su darbuotojais;

Vertinti ir analizuoti ĮSA teikiamas naudas klientų aptarnavime;

Kurti socialiai atsakingo klientų aptarnavimo strategiją.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu, įmonės vadovai galės aiškiau suprasti ĮSA klientų aptarnavime koncepciją, pritaikymo įmonėse būdus, ĮSA teikiamas naudas ir pasirinkti norimą strategiją ĮSA klientų aptarnavime įgyvendinimui.

Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.

Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ir/ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų socialiai atsakingam ir efektyviam klientų aptarnavimui.

 Mokymo metodai:

Teorinės informacijos dėstymas, darbas grupėse, diskusijos, praktinės užduotys ir jų aptarimas, situacijų analizė, refleksija.

 Ekspertas – Arnoldas Služman 

“Person Premier” konsultantas, verslo vystymo ir plėtros ekspertas, 22 metus gyvenęs, dirbęs ir mokęsis užsienyje (JAV, Didžiojoje Britanijoje, Airija ir Graikija). Įgijęs teisės bakalauro, o vėliau – verslo vadybos ir administravimo magistro laipsnius, A. Služman grįžo į Europą ir paskutinius ketverius metus gyvena bei dirba Vilniuje. Ekspertas yra komunikabilus, laisvai randantis bendrą kalbą su visais mokymų dalyviais ir sugebantis užburti pateikiamos informacijos tikslumu bei nauda.


Svarbi informacija mokymų dalyviams:

Įmonėms (galutiniams naudos gavėjams) mokymai yra de minimis pagalba, kuri teikiama vadovaujantis 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) (toliau – Komisijos reglamentas) nuostatomis, t. y. de minimis pagalba teikiama toms organizacijoms, kurios vykdo ar gali vykdyti ūkinę veiklą Lietuvos Respublikoje.

Įmonė, pageidaujanti dalyvauti mokymuose:

– turi nebūti viršijusi de minimis pagalbos suteikimo ribos (200 000 Eur ribos per 3 finansinių metų laikotarpį, kelių transporto sektoriuje – 100 000 Eur);
– turi užpildyti ir pasirašyti “Vienos įmonės” deklaraciją pagal Komisijos reglamentą. Ši deklaracija bus išsiųsta registracijos tvirtinimo metu.

Taip pat, norintis dalyvauti mokymuose asmuo turi dirbti pagal darbo sutartį.


Norint atsiųsti mokymų PROGRAMĄ, prašome įvesti savo duomenis:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas