fbpx

Registracija

Inovatyvūs pardavimo metodai Person Premier
Inovatyvūs pardavimo metodai
2019 liepos 1
Idėjų generavimo sesija Person Premier
Idėjų generavimo sesija
2019 liepos 1

Socialinės atsakomybės komunikacija: Iniciatyva, indulgencija ar investicija?

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kategorijos: ,

Kokie mokymams keliami tikslai?

  • Suteikti žinių apie socialinę atsakomybę, rizikų valdymą, reputaciją, modernius komunikacijos būdus ir priemones.
  • Lavinti komunikacijos planavimo, valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
  • Ugdyti atsakomybę, pasitikėjimą ir lyderystę.

Kokią mokymų naudą gauna organizacija?

  • Mokymų metu dalyviai gauna praktinius komunikacijos socialinės atsakomybės komunikacijos planavimo įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
  • Mokymų metu dalyviai ugdo kritinio mąstymo, komunikacijos, kūrybiškumo, komandinio darbo ir kompleksinių problemų sprendimo įgūdžius.
  • Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos socialinės atsakomybės iniciatyvų planavimo ir komunikacijos, organizacijos reputacijos ir įvaizdžio gerinimo.

Kokios bus ugdomos kompetencijos mokymų metu?

  • Gebėti atlikti socialinės atsakomybės komunikacijos vertinimo, planavimo ir įgyvendinimo veiksmus.
  • Taikyti komunikacijos modelius formuojant socialiai atsakingos įmonės įvaizdį ir reputaciją.
  • Vertinti ir analizuoti vidines ir išorinės socialinės atsakomybės iniciatyvas ir rizikas.
  • Kurti socialinės atsakomybės komunikacijos iniciatyvas ir organizuoti komunikacijos kampanijas.
  • Skatinti socialinę atsakomybę, savanorystę ir pagalbą bendruomenėms savo organizacijose.
  • Įgyvendinti socialinės atsakomybės reikalavimus.
  • Gebėti priimti sprendimus socialinės atsakomybės komunikacijos srityje.

Mokymų programos temos:

 Socialinė atsakomybė: nuo iniciatyvos iki reputacijos

 Socialinė atsakomybė kaip indulgencija

 Socialiai atsakinga retorika krizių valdymo metu

 Socialinė atsakomybė kaip investicija į bendruomenę

Darbuotojų įsitraukimas ir savanorystė

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas