Registracija

Strateginio atlygio sistemų kūrimas ir įgyvendinimas
2018 rugpjūčio 14
Komunikacijos socialiniuose tinkluose planavimas ir organizavimas
2018 kovo 14

Susitikimų “pardavimai”: kaip greičiau gauti tai, ko tu nori

196.00 

Mokymai data: 2018 m. lapkričio mėn. 29 d.

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymai vyks: Vilniaus g. 35, Vilnius

Programos tikslai:

Supažindinti seminaro dalyvius su efektyvaus bendravimo telefonu principais;

Suteikti dalyviams žinių, kaip daryti poveikį ir įtikinti kitus, siekiant didinti susitikimų skaičių ir atitinkamai parduoti prekes, paslaugas ar idėjas bei įgyvendinti organizacijos veiklą.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.

Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam užduočių atlikimui.

Pritaikius žinias praktikoje greičiau ir lengviau bus įgyvendinami organizacijos tikslai ir efektyviau organizuojama veikla. Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos tikslų įgyvendinimo:

  1. Pardavėjai bus labiau motyvuoti atlikti šaltus skambučius ir pozityvesni pokalbių metu, efektyviau kurs santykius su klientais ir įveiks jų manipuliacijas, pasieks didesnes pardavimų apyvartas ir lojalumą.
  2. Vadovai efektyviau užmegs kontaktus su svarbiais asmenimis ir kurs verslo partnerystes, taupys bendravimo laiko, gebės daryti įtaką darbuotojams telefonu siekiant komandos tikslų.
  3. Specialistai pritrauks projektų partnerius ir tiekėjus, plės kontaktų ratą, taupys bendravimo laiką ir išliks pozityvūs sudėtingų pokalbių metu.

Ugdomos kompetencijos:

Gebėti išsikelti skambučių tikslus;
Gebėti pagal skambučio tikslą paruošti pokalbio scenarijų;
Įgyvendinti sėkmingą pasiruošimą pokalbiui telefonu;
Gebėti įveikti skambinimo baimę;
Gebėti įveikti sekretorės „filtrą' kalbant telefonu;
Vertinti ir analizuoti pašnekovą bei situaciją pokalbio metu;
Skatinti teigiamą įspūdį pokalbio metu;
Taikyti įtakos darymo priemones;
Gebėti iškomunikuoti vertę ir naudą;
Gebėti pateikti pasiūlymus ir atsakyti į prieštaravimus;
Kurti pozityvų santykį pokalbio metu;
Taikyti laiko planavimo metodus.

Mokymo metodai:

Mūsų mokymuose daugiau dėmesio skiriama ne teorijai, o patyrimui praktinių užduočių metu ir instrumentams, kurie gali būti pritaikyti konkrečioje organizacijoje;

Programose naudojami efektyviausi mokymo metodai: žinios perteikiamos suprantamai, modeliuojamos ir analizuojamos realios verslo ar žmonių sąveikos situacijos, diskutuojama, atliekamos praktinės užduotys, filmuojama, rekomenduojamos konkrečios priemonės verslui pagerinti, ir kt. Todėl mūsų seminaruose išmokti dalykai lengvai pritaikomi praktinėje veikloje;


Mokymų ekspertas: Augustinas Rotomskis 

Augustinas Rotomskis – „PERSON PREMIER' konsultantas. Psichologas, verslo analitikas ir konsultantas. Specializuojasi emocinio intelekto, pardavimų, klientų patirčių valdymo, komandinio darbo, atsparumo stresui, pokyčių ir krizių valdymo srityse. Vykdo rinkos tyrimus ir organizacijų tyrimus, atlieka personalo atrankas ir paieškas, veda mokymus privataus ir viešojo sektoriaus personalui, konsultuoja vadovus personalo klausimais, yra įvairių testavimo ir nuotolinio ugdymo instrumentų autorius, taip pat – įvairių mokslinių ir analitinių publikacijų autorius.

Nuo 2013 metų veda mokymus privataus ir viešojo sektoriaus personalui, konsultuoja ir ugdo vadovus bei darbuotojus. Augustino siūlomi verslo sprendimai yra nukreipti į konkrečius elgesio pokyčius, lemiančius geresnius organizacijos veiklos rezultatus. Daugiau nei 85 % Augustino klientų patenkinti jo teikiamomis paslaugomis. Augustino klientai visuomet gauna daugiau vertės nei tikisi, nes Augustinas praktikoje taiko inovatyvius, nestandartinius ir praktinius sprendimus. Klientai vertina Augustino nuoširdų norą sukurti maksimalią vertę savo klientams ir siekti ilgalaikės strateginės partnerystės. Klientai ypač patenkinti tyrimų kokybe. Augustinas taiko unikalius ir aukščiausios kokybės tyrimų metodus, kurie padeda suteikti naujos ir nežinomos informacijos apie kliento verslą. Klientai ypač patenkinti aiškiomis ir suprantamomis ataskaitos su konkrečiais veiksmų planais, kaip išnaudoti tyrimo rezultatus didinant organizacijos efektyvumą. Dauguma Augustino kliento sugrįžta ir perka papildomas paslaugas – daugiau nei 70% Augustino konsultacinių projektų trunka daugiau nei 6 mėnesius, nes po konsultacinio projekto pastebimi ir pamatuojami pokyčiai darbuotojų elgesyje, kurie padeda įmonei pelningiau dirbti. Klientai kaip išskirtinę savybę išskiria Augustino gebėjimą padėti įveikti pasipriešinimą pokyčiams.


Norint atsiųsti mokymų PROGRAMĄ, prašome įvesti savo duomenis:


SVARBU! Šiuo metu yra diegama atsiskaitymo už mokymus sistema, tad norint įsigyti ir apmokėti mokymus reikia pasirinkti “Paslaugų individualizavimas” apmokėjimo funkciją. Atsiprašome už nepatogumus!

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas