fbpx

Registracija

Vertybių sesija: organizacinės kultūros iššūkiai Person Premier
Vertybių sesija: organizacinės kultūros iššūkiai
2019 birželio 11
Intercultural communication, organizational culture & leadership
Intercultural communication, organizational culture & leadership
2019 birželio 7

Ugdomasis vadovavimas – koučingas. Ugdomieji pokalbiai: įtraukti, ugdyti, motyvuoti.

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kategorija:

Kokie mokymams keliami tikslai?

  • Supažindinti mokymų dalyvius su ugdomuoju pokalbiu – efektyviausiu vadovo darbo su darbuotojais įrankiu.
  • Suteikti dalyviams žinių, kaip įtraukti darbuotojus į tikslų siekimo procesą.
  • Suteikti praktinius įrankius, kaip ugdyti darbuotojų įgūdžius ir kompetencijas.
  • Ugdyti vadovo įgūdžius, kaip motyvuoti darbuotojus bei teikti grįžtamąjį ryšį, individualių susitikimų metu.

Kokią mokymų naudą gauna organizaciją?

  • Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
  • Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ir įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam užduočių atlikimui.
  • Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie vieningos tikslų komunikacijos, darbuotojų įgalinimo siekti aukščiausių rezultatų, pozityvios rezultatų kontrolės, darbuotojų įgūdžių ugdymo bei motyvacijos.

Kokios bus ugdomos kompetencijos mokymų metu?

  • Supras, kaip ugdomasis pokalbis padeda užtikrinti rezultatus.
  • Supras, kokie yra ugdomojo pokalbio tikslai ir kaip jų pasiekti.
  • Supras, kokie yra ugdomojo pokalbio tipai ir kaip jiems pasiruošti.
  • Gebės įgalinti darbuotojus analizuoti savo veiksmų įtaką rezultatams bei ieškoti sprendimų jiems pagerinti.
  • Gebės sudaryti darbuotojų veiklos planus bei įgalinti darbuotojus veikti.
  • Gebės taikyti ugdomojo pokalbio (Koučingo) taktikas, susitikimų su darbuotojais metu.
  • Ugdys aktyvaus klausymosi įgūdžius.
  • Gebės sukurti pasitikėjimu ir atvirumu grįstą tarpusavio atmosferą.
  • Ugdys klausinėjimo įgūdžius, padedančius darbuotojui identifikuoti problemą ir rasti sprendimus.
  • Gebės užtikinti pozityvią darbuotojų rezultatų kontrolę.
  • Supras, nuo ko priklauso darbuotojų lojalumas ir motyvacija.
  • Gebės motyvuoti darbuotojus nepiniginėmis priemonėmis.

Mokymų programos temos:

 Ugdomasis pokalbis kaip instrumentas darbuotojų įtraukimui.

 Vadovo ir darbuotojo atsakomybė ugdomojo pokalbio metu.

 Skirtingų Ugdomojo vadovavimo – KOUČINGO modelių taikymo privalumai.

 Ugdomasis pokalbis kaip instrumentas ugdyti.

 Ugdomojo pokalbio sudėtinės dalys.

 Tarpusavio pasitikėjimo ir darnos vystymas.

 Klausinėjimo įgūdžiai.

 Ugdomasis pokalbis kaip instrumentas motyvuoti.

 Darbuotojas „peikėjas“ ar darbuotojas „ambasadorius“.

 Darbuotojų motyvavimas ugdomojo pokalbio metu.

 Grįžtamojo ryšio svarba ir teikimo būdai.

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės.

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas