fbpx

Registracija

Intercultural communication, organizational culture & leadership
Intercultural communication, organizational culture & leadership
2019 birželio 7
Konfliktų ir streso valdymas: geras rezultatas lengvai Person Premier
Konfliktų ir streso valdymas: geras rezultatas lengvai
2019 birželio 12

Ugdomieji pokalbiai: kaip įtraukti, ugdyti, motyvuoti

125.00 

Mokymų data: 2019 m. lapkričio mėn. 14 d.

Mokymų trukmė: 8 akad. val.

Mokymai vyks: viešbutyje “Corner Hotel”, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Paskubėkite registruotis į mokymus. Artėjant mokymams, kaina kils!

Kodėl verta rinktis šiuos mokymus?

Kaip įgalinti darbuotojus siekti aukščiausių rezultatų? Kaip ugdyti darbuotojų įgūdžius ir matyti realius pokyčius jų rezultatuose? Kaip motyvuoti darbuotojus dirbti geriau? Tai klausimai, kurie dažniausiai nuskamba vadovo lūpose. Vienas iš pagrindinių vadovo veiklos tikslų – skatinti darbuotojus siekti sėkmės ir sukurti prielaidas jų darbo efektyvumui didinti. Tačiau neretas vadovas susiduria su iššūkiais, pasirenkant tinkamus vadovavimo įrankius darbuotojų įgalinimo, ugdymo bei motyvavimo srityse. Ugdomasis pokalbis – viena efektyviausių priemonių, vadovo įrankių arsenale, apjungiančių visas šias sritis.

Kokios bus ugdomos kompetencijos mokymų metu?

  • Supras, kaip ugdomasis pokalbis padeda užtikrinti rezultatus.
  • Supras, kokie yra ugdomojo pokalbio tikslai ir kaip jų pasiekti.
  • Supras, kokie yra ugdomojo pokalbio tipai ir kaip jiems pasiruošti.
  • Gebės įgalinti darbuotojus analizuoti savo veiksmų įtaką rezultatams bei ieškoti sprendimų jiems pagerinti.
  • Gebės sudaryti darbuotojų veiklos planus bei įgalinti darbuotojus veikti.
  • Gebės taikyti ugdomojo pokalbio (Koučingo) taktikas, susitikimų su darbuotojais metu.
  • Ugdys aktyvaus klausymosi įgūdžius.
  • Gebės sukurti pasitikėjimu ir atvirumu grįstą tarpusavio atmosferą.
  • Ugdys klausinėjimo įgūdžius, padedančius darbuotojui identifikuoti problemą ir rasti sprendimus.
  • Gebės užtikinti pozityvią darbuotojų rezultatų kontrolę.
  • Supras, nuo ko priklauso darbuotojų lojalumas ir motyvacija.
  • Gebės motyvuoti darbuotojus nepiniginėmis priemonėmis.

Ekspertas, dėl kurio verta rinktis šiuos mokymus:

Andrius Janiukštis – “Person Premier” konsultantas, vadovas, turintis daugiau nei 7 metų praktinio darbo patirtį.  AB Telia dirbęs su B2B bei B2C pardavimų ir klientų aptarnavimo grupėmis, įkūręs nuotolinio klientų aptarnavimo centrą AB LRTC, vadovavęs UAB Sergel ikiteisminio ir teisminio skolų valdymo departamentams. Personalo valdymo ir vadovavimo ekspertas, vadovavęs įvairių dydžių kolektyvams Lietuvoje ir užsienyje.

Ekspertas konsultuoja verslo organizacijas darbo procesų optimizavimo, darbo organizavimo, veiklos planavimo, personalo valdymo klausimais. Nuolat plečia praktines žinias modernios psichologijos įrankiais, leidžiančiais sukurti darbuotojų motyvacijos sistemas, kurios didintų darbuotojų pasitenkinimą ir mažintų kaitą. Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo', taikomosios tipologijos „Eneagrama' meistras, ugdomojo pokalbio (Koučingo) praktikas, mokymų metu gebantis nuvesti mokymų dalyvius rezultatų link.

Ir tai ne viskas… Atsisiųskite išsamią mokymų programą:
PROGRAMA SUSISIEKITE

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas