Mokymai

Klientų aptarnavimas Person Premier
Klientų aptarnavimas
2019 liepos 15
Finansų valdymas ne finansų srities vadovams Person Premier
Finansų valdymas ne finansų srities vadovams
2019 birželio 28

Žmogiškųjų išteklių valdymas

Darbo pobūdis keičiasi. Akimirksniu pamatome skirtumą, ar XXI a. darbuotojas turi komunikacijos, kūrybiškumo ir kritinio mąstymo įgūdžių, ar ne.

„5K Akademija“ – tai ilgalaikė „Person Premier“ mokymų programa, skirta ugdyti kompetencijas, kurių reikia šiandien ir po dešimties metų.

Ši tęstinė vadovų ugdymo programa paruošta remiantis Pasaulio Ekonomikos Forumo ekspertų prognozėmis ir tendencijomis. Norint augti, plėstis ir vystytis versle ateinantį dešimtmetį, reikalingi šie vadovų gebėjimai ir įgūdžiai:

1. Kompleksinis problemų sprendimas;
2. Kritinis mąstymas;
3. Kūrybiškumas;
4. Komunikacija – bendravimas ir bendradarbiavimas;
5. Komandinis darbas ir vadovavimas komandoms.

Ieškote pokyčių? Išdrįskite keistis!

Susisiekite

Kokie mokymams keliami tikslai?

  • Supažindinti mokymų dalyvius su šiuolaikinės personalo vadybos tendencijomis, aktualijomis bei
  • Suteikti vadovams praktinių žinių apie žmogiškųjų išteklių valdymą.
  • Lavinti vadovų gebėjimus efektyviai planuoti, atsirinkti, ir panaudoti žmogiškuosius išteklius.
  • Suteikti žmogiškųjų išteklių valdymo praktinius įrankius.
  • Lavinti lyderystės įgūdžius, siekiant daryti pozityvią įtaką kitiems.
  • Stiprinti vadovų gebėjimą ugdyti darbuotojų kompetencijas, motyvuoti ir kurti ilgalaikius santykius su darbuotojais.
  • Aptarti ir išanalizuoti personalo valdymo iššūkius, problemines situacijas.

Kokią mokymų naudą gauna organizaciją?

  • Mokymų metu vadovai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vadovo kasdieniame darbe, planuojant reikalingus žmogiškuosius išteklius, atrenkant, įtraukiant, motyvuojant, vertinant, ugdant ir atleidžiant darbuotojus.
  • Efektyvus žmogiškųjų išteklių planavimas ir atrankų organizavimas įgalins organizacijos vadovą atsirinkti tinkamiausius ir perspektyviausius darbuotojus.
  • Geresni asmeniniai vadovų žmogiškųjų išteklių valdymo įgūdžiai prisidės prie organizacijos efektyvumo, darbuotojų sutelktumo, bendradarbiavimo, vidinio pasitenkinimo atliekamu darbu ir motyvacijos bei atkaklumo siekti tikslų.

Kokios kompetencijos bus ugdomos mokymų metu?

  • Gebėti atrasti, įtraukti ir išlaikyti darbuotojus, reikalingus įmonės strateginiams tikslams pasiekti;
  • Gebėti efektyviai panaudoti įmonės „aukso fondą“ – talentus;
  • Efektyviai valdyti darbuotojų augimo ir karjeros lūkesčius, galimybes, susiejant su įmonės poreikiais ir strateginiais tikslais;
  • Efektyviai panaudoti vidinės ir išorinės motyvacijos priemones, rezultatams pasiekti bei darbuotojų įsitraukimui auginti;
  • Kurti darbo klimatą, skatinantį siekti rezultatų, apjungti kolektyvą;
  • Sugebėti atsisveikinti su darbuotoju taip, kad jis liktų įmonės ambasadoriumi;
  • Gebėti savo pavyzdžiu ir žiniomis padėti kolegoms atrasti ir panaudoti vidinius resursus;
  • Lavinti proaktyvų požiūrį kolektyve;
  • Auginti pasitenkinimą darbu ir gyvenimu.

Mokymų programos temos:

 Žmogiškųjų išteklių planavimas ir atrankos procesas

 Naujokų įtraukimas

 Veiklos valdymas

 Kompetencijos vertinimas. Mokymai ir kvalifikacijos kėlimas

 Ar turime talentų?

 Santykių su darbuotoju užbaigimas

 Darbuotojų įsitraukimas

 Darbuotojų motyvavimas

 Svarbiausios lyderio savybės žmogiškųjų išteklių puoselėjime

 Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybės

Reikia daugiau informacijos?

Susisiekite

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Registracija
Prenumeruokite naujienas!

Norite pirmieji gauti:

Įveskite savo el. pašto adresą ir užsisakykite mūsų naujienlaiškį:

Naujienlaiškių užsakymas